Gdy nie działa Internet

 

Gdy nie działa Internet

Gdy nie działa Internet

Zanim skontaktujesz się z naszą firmą, sprawdź kilka istotnych rzeczy:

  • czy antena skierowana jest w stronę nadajnika i czy wisi prawidłowo zamontowana,
  • czy wszystkie wtyczki są prawidłowo podłączone tzn. wtyk od kabla prowadzącego do anteny do gniazda POE, natomiast drugi kabel idący do komputera lub routera do gniazda LAN,
  • czy kable od instalacji internetowej nie są uszkodzone,
  • czy połączenie sieciowe jest włączone w panelu sterowania,
  • czy dostępu do Internetu nie blokuje jakiś program zainstalowany na komputerze,
  • czy na pozostałych urządzeniach również nie działa Internet,
  • czy inny komputer nie obciąża pełnej przepustowości łącza,
  • czy zasilacze od urządzeń do odbioru internetu są ciepłe, lub jeśli posiadają czy świecą się diody,
  • czy urządzenia nie są zawieszone, ( należy wypiąć zasilacze na minutę z prądu, po czym je ponownie podpiąć – po trzech minutach Internet powinien wrócić),

 

Zgłaszanie awarii

Każdorazową usterkę należy zgłaszać telefonicznie, bądź osobiście w biurze Pn - Pt w godz.: 8:00 - 17:00. Należy opisać problem, podać adres gdzie występuje problem, dane na kogo jest podpisana umowa, oraz telefon kontaktowy.

Przy zgłoszeniu niskich prędkości, prosimy dołączyć wyniki z testera prędkości umieszczonego pod zakładką SpeedTEST/test łącza.